کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737834996 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316435 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابلیت «تقسیم صفحه بین دو نرم افزار» به گلکسی اس 3 اضافه می‌شود

قابلیت «تقسیم صفحه بین دو نرم افزار» به گلکسی اس 3 اضافه می‌شود
سامسونگ رسما اعلام کرد که بسته‌ بروز رسانی تحت عنوان Premium Suite برای گلکسی اس 3 منتشر خواهد شد که برخی از قابلیت‌های تلفن گلکسی نوت 2 را به این تلفن اضافه خواهد کرد. این قابلیت‌های شامل Multi Window و Page Buddy هستند که اولی نمایش دو اپلیکیشن مختلف در کنار یکدیگر و برروی یک صفحه را ممکن می‌سازد و دیگری باز کردن هوشمند نرم‌افزارها براساس عملیات خاصی که کاربر انجام می‌دهد را میسر می‌کند.

Multi Window یکی از قابلیت‌های دوست داشتنی تلفن گلکسی نوت 2 است که به کمک آن می‌توانید دو اپلیکیشن مختلف را در کنار یکدیگر اجرا نموده و از هر دو بصورت همزمان استفاده کنید. بعنوان مثال به کمک این قابلیت می‌توانید نرم افزار ایمیل خود را در کنار نرم افزار مدیریت فایل باز نموده و از هر دو برروی یک صفحه بهره ببرید.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ در Page Buddy نیز مثلا می‌توان تعریف کرد که اگر هدفون را به دستگاه متصل کردید، شما را به یکی از صفحه‌های اصلی که پخش کننده موزیک در آن وجود دارد منتقل کند.

از دیگر قابلیت‌های موجود در بسته Premium Suite گلکسی اس 3 می‌توان به منوی متنی، برچسب برای عکس‌ها و نمایش اخبار فیس بوک برروی صفحه قفل اشاره کرد. توانایهای NFC نیز کمی بهبود یافته و با قابلیت Auto Share Shot Pairing کاربر قادر خواهد بود تا بلافاصه پس از گرفتن هر عکس یا ویدیو، آن را به ابزار دیگر مجهز به فناوری NFC ارسال کند.

بسته بروز رسانی گلکسی اس 3 برای تلفن‌های ارائه شده از طریق بعضی از اپراتورها عرضه شده است و قرار است به زودی بصورت گسترده و برای تمام تلفن‌های گلکسی اس 3 ارائه گردد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12374 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/09/18 تعداد مشاهده: 2566
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1391/09/18 23:35
دمش گرم;اینو میگن کمپانی سازنده و مشتری مدار و محصولات تک و بی عیب و نقصlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمد 1391/09/18 08:31
با سلام
حالا کی میتونیم ایم گوشی سامسونگ رو بخریم ؟
قیمتش با این برنامه اضافه شده چقدره؟